czwartek, 10 lipca 2014

.1.


Lato, jak pięknie, cudownie, 
słońce ogrzewa wszystko co znajduje się w jego zasięgu,
  • można iść na plażę
  • można zjeść lody
  • można popływać
  • poderwać ratownika
  • zaszaleć 
  • przeżyć wakacyjną przygodę życia 
NIE
nie
NIE
nie da się, po prostu się nie da, chyba, że ktoś bardzo chętnie oblewa się potem.
jest duszno, zbyt gorąco a na plaży opalają swoje ponętne ciała wieloryby liczące na 'oezu mega ciacho'
fuj!

Lecz poza tym kocham lato,
można bez litości i z premedytacją czytać cały dzień książki i udawać, że robi się coś nader przydatnego,
albo leżeć i oglądać ulubiony serial po raz kolejny,
można zapomnieć o otaczającym nas świecie,
nie patrzeć na te wymazane kłamstwem żmije
i być wolnym od ich jadu.

W końcu mogę poczuć rosę na stopach,
i chłód poranków,
zobaczyć piękne błyskawice 
i rozkoszować się zapachem skoszonej trawy.
Za takie momenty kocham lato,
bo przecież jestem tak inna niż dziewczyny, które znam.
~~
Mów mi Mia.
Nie dlatego, że mam tak na imie, czy ktoś tak do mnie woła...
chociaż(!)
mówił mi kiedyś pewien pan, że jestem wredna jak mała Mi, 
ale że mam przebłyski dobroci trzeba dodać 'a' 
i ot, mów mi Mia, jak ten Pan co po trzech latach po prostu zjebał.
~~
Nie przybyłam tu by prowadzić normalnego bloga,
w końcu jak ktoś nienormalny może robić coś normalnego? 
Jestem tutaj by podzielić się z wami tym, co sama o życiu wiem,
i troche ponarzekać,
opowiedzieć wam swoją historię, podzielić się z wami tym co boli mnie od wieków i nie chce przestać.
By uświadomić dla każdej dziewczyny, że jest piękna,
a dla faceta, że wcale tak wiele nie potrzeba by pokazać, że się kocha.
Mia psycholog chce sprawić, że znajdziecie odpowiedź na swoje pytania,
a ja przy okazji znajdę miejsce, gdzie będę mogła napisać wszystko
co dręczy
co boli
co gryzie
wszystkie swoje smutki i żale.

Więc mów mi Mia,
od dziś mogę być twoją wirtualną przyjaciółką,
a ty bądź moją księgą,
w której będę mogła zapisać wszystko,
co leży na mej zbezczeszczonej duszy.

Mam nadzieje, że przyjmiesz mnie z otwartymi ramionami,
a ja dam z siebie wszystko.

oto mój pamiętnik,
moja naga blada dusza
masz ją w rękach,
wykorzystaj mądrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz